Прагнення пізнати природу
мало самий постійний і
самий щасливий вплив на
розвиток математики
А. Пуанкаре
В рамках тижня природничо-математичних дисциплін був проведений бінарний урок-практикум з географії та математики на тему “Атмосфера. Раціональні числа і дії над ними” зі студентами групи ХТ-21. На уроці була присутня викладач-методист – Людмила Олексіївна Бурило.
На занятті здобувачі освіти узагальнили та систематизували навчальний матеріал з відповідних тем, використали знання з математики для розв’язування прикладних задач географічного змісту, які можуть бути запропоновані другокурсникам при складанні тестів зовнішнього незалежного оцінювання. Урок був насиченим різноманітними інтерактивними іграми та вправами, цікавими виступами студентів про рекордні температури на планеті, незвичні дощі, дискусіями над питанням негативного впливу людини на атмосферу та шляхами подолання забруднення атмосфери.
По завершенню заняття студенти переконалися, що зв’язок між предметами тісний: без математики не можливо вивчати географію і навпаки, теорія не може існувати без практики, а практика без теорії.
“Бінарні уроки є однією з форм реалізації міжпредметних зв’язків.
Вони дають змогу розглянути одну тему з різних позицій, розвивають в здобувачів освіти навички критичного та креативного мислення” – такі висновки зробили організатори бінарного уроку, Людмила Лотиш та Людмила Лінник.
Л.А. Лінник, Л.С. Лотиш