







В даний час все більша увага приділяється питанням активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти, формування в них нового інтерактивного мислення. Тому, у процесі підготовки фахівців спеціальностей 121 Інженерія програмного забезпечення, 123 Комп’ютерна інженерія Волинського фахового коледжу НУХТ з’явилася ідея у використанні інтегрованого підходу до викладання освітніх компонентів, зокрема «Історії та культури України». Бінарне заняття – нестандартна форма навчання з реалізації міждисциплінарних зв’язків, яка переростає у творчий процес студенів та формує в них креативну компетентність. Такий вид діяльності викликає високу мотивацію, стимулює творчий пошук.
Так, на занятті з «Історії та культури України» здобувачі освіти відвідали виставку Луцького художнього музею «Луцьк як натхнення». Студентів ознайомили з роботами не одного десятка Луцьких художників другої половини ХХ ст. – Г.Остапенком, М.Кумановським, Н.Кумановською, О.Байдуковим та іншими. Експозиція містить сотні різножанрових творів, що виконані в різних техніках, на картинах – історія міста Луцька та його змін, обличчя лучан, краєвиди із парком, вулицями, річкою Стир тощо. В такому форматі здобувачі освіти краще вивчають та відчувають минуле через мистецтво і глибше усвідомлюють культурну та історичну спадщину Луцька, для них це чудова нагода побачити, як через мистецтво відображено дух того давнього Луцька, який досі живе у вулицях, архітектурі та спогадах мешканців. Такий формат роботи дає можливість об’єднати різні стилі навчання, сприяє співпраці між учасниками, що є важливою навичкою як в освітньому процесі, так і в майбутній роботі, стимулює критичне мислення, що в свою чергу підвищує якість підготовки.
Сірук Н.