В центрі сьогоднішніх тенденцій – якісне, цікаве, фахове та креативне навчання. 14.10.2024 р. практичне заняття з освітньої компоненти «Фінансовий ринок» відбулось у форматі коворкінгу викладачем к.т.н., доцентом Ларисою ГОПАНЧУК на тему: «Зміни ринку фінансових послуг цифрової ери», під час якого студенти, та учасники студентського наукового гуртка «Креативний фінансист» ознайомились із різноманіттям активних методів не тільки навчання, а й викладання, що використовують в освітньому середовищі сьогодні та шукали плюси й мінуси використання таких методів.
Коворкінг – це особлива форма організації навчання, коли студенти з різними здібностями об’єднуються у загальному робочому просторі. Навчання за своєю природою є активним процесом, де здобуваються нові знання, вміння, компетентності та програмні результати. Здобувачі освіти різні та навчаються по-різному, тому активне навчання і засвоєння нової інформації і є найефективнішою і найбільш прийнятною формою роботи з групами студентів.
Методи активного здобуття знань актуальні тим, що керована активність тих, хто навчається подібна до активності викладача. Під час коворкінгу звернено увагу на ключові елементи цього навчального процесу, а саме: говоріння, слухання, читання та письмо, які в подальшому переросли в активну дискусію та бесіду про матеріал практичного заняття.
Крім того, під час коворкінгу відбулась жвава робота в групах, де слухачі мали завдання опрацювати та детальніше представити окремі активні методи практичної роботи. Зокрема, наголосили плюси й мінуси використання таких методів, як можливість коментарів та міні-дискусій під час подання теоретичного матеріалу, зворотного зв’язку, різностороння робота з текстами та форми ведення дискусій у великих та малих групах.
Практичне заняття у формі коворкінгу – це ефективний інструмент стимулювання здобувачів освіти до якісного навчання, який допомагає створити навколо себе продуктивне робоче середовище.