У рамках третього дня міжнародного семінару “Digital skills for twin transition: integration of sustainable hospitality digitalisation aspect and use of simulations software for teaching and learning processes” (проєкт ЄС Еразмус+ «Горизонтальна розбудова потенціалу професійної освіти для інтернаціоналізації та модернізації, включаючи інновації, цифровізацію та стійкість, шляхом передачі методології та обміну кращими практиками», номер проєкту № 101129249), викладач Волинського фахового коледжу НУХТ Олександр Юхта презентував доповідь щодо використання симуляційних ігор для формування навичок сталої гостинності.
Доповідач детально розкрив поетапний підхід до впровадження симуляційного програмного забезпечення в освітній процес для здобувачів освіти ОПП Готельно-ресторанна справа. Спікер наголосив на важливості поступового переходу від базових бізнес-концепцій до складних аспектів екологічного менеджменту в готельній справі.
Особливу увагу в доповіді було приділено психологічним аспектам навчання через гейміфікацію, що особливо актуально для здобувачів освіти. За словами викладача, ігровий формат допомагає подолати страх перед складними управлінськими рішеннями та створює позитивну асоціацію з вивченням нових концепцій. Презентація включала практичну демонстрацію ключових моментів роботи з Hotel Business Simulator, що викликало значний інтерес учасників воркшопу.
Виступ став прикладом успішної інтеграції цифрових інструментів у освітній процес та продемонстрував ефективність використання симуляційних ігор для формування практичних навичок у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи.
Проєкт реалізується за підтримки Програми Європейського Союзу Еразмус+. Координатором є Коледж готельного менеджменту HOTEL SCHOOL (Латвія, Рига), учасниками проєкту є Італійська школа гостинності (Італія, Рим), Волинський фаховий коледж Національного університету харчових технологій (Україна, Луцьк) та Центр професійної освіти Дон Боско (Україна, Львів).