On 25-29 November 2024, within the framework of the EU Erasmus+ project ‘Horizontal capacity building of vocational education for internationalisation and modernisation, including innovation, digitalisation, and sustainability, through methodology transfer and exchange of best practices’ (project number 101129249), lecturers of the Volyn Professional College of the National University of Food Technologies Oleksandr Yukhta, Artem Kavara, Yuliia Sus, Svitlana Sychuk participated in a methodological workshop on ‘Digital skills for the double transition: integration of sustainable hospitality, aspects of digitalisation and the use of software simulations for training and learning processes.’
The workshop brought together representatives of various educational institutions from Latvia, Italy, and Ukraine as well as technological software developers. An essential goal of the event was to learn about the latest trends in digital technologies used in education, particularly in the training of specialists for the hospitality industry, as well as to explore the possibilities of integrating sustainable practices into the digitalisation of learning.
25-29 листопада 2024 року рамках реалізації проєкту ЄС Еразмус+ «Горизонтальна розбудова потенціалу професійної освіти для інтернаціоналізації та модернізації, включаючи інновації, цифровізацію та стійкість, шляхом передачі методології та обміну кращими практиками» (номер проєкту № 101129249), викладачі Волинського фахового коледжу Національного університету харчових технологій Олександр Юхта, Артем Кавара, Юлія Сус, Світлана Сичук, взяли участь у методичному семінарі на тему «Цифрові навички для подвійного переходу: інтеграція сталої гостинності, аспекти цифровізації та використання моделювань програмного забезпечення для навчання та навчальних процесів».
Воркшоп зібрав представників різних навчальних закладів Латвії, Італії та України та технологічних розробників програмного забезпечення. Важливою метою заходу було ознайомлення з новітніми тенденціями в галузі цифрових технологій, що застосовуються в освіті, зокрема у підготовці фахівців для індустрії гостинності, а також вивчення можливостей інтеграції сталих практик у процеси цифровізації навчання.
Учасники семінару обмінялись думками, як розвиток цифрових технологій впливає на сферу гостинності та як ці зміни мають бути враховані у процесі навчання майбутніх фахівців. Зокрема, йшлося про використання цифрових інструментів для автоматизації бізнес-процесів, покращення взаємодії з клієнтами та оптимізації управлінських функцій у готелях.
Однією з ключових тем було обговорення сталих підходів до ведення бізнесу та їх інтеграції в цифрові рішення. Викладачі дізналися про новітні методики та інструменти, які дозволяють оптимізувати енергоспоживання, зменшити відходи та покращити екологічні характеристики підприємств гостинності за допомогою технологій.
Окрему увагу було приділено використанню програмного забезпечення для моделювання навчальних ситуацій. Викладачі мали можливість ознайомитися з інтерактивними платформами, які дозволяють створювати реалістичні навчальні сценарії для студентів, що допомагає їм краще засвоювати практичні навички в сфері гостинності. Важливою складовою обговорення стало застосування віртуальних тренажерів та симуляцій, які можуть бути використані для покращення навчальних процесів.
Інтеграція цифрових технологій в освітній процес – це не лише впровадження нових інструментів, але й змінена парадигма підходу до освіти. Викладачі обговорювали методи дистанційного навчання, організацію онлайн-курсів, використання хмарних технологій для збереження та обміну навчальними матеріалами, а також створення цифрових лабораторій для практичних занять.
Участь у міжнародному семінарі дала можливість викладачам коледжу підвищити свій рівень у контексті розвитку професійних навичок у сфері цифрових технологій, зокрема не лише поглибити знання в області цифровізації освіти, але й обмінятися досвідом з колегами з інших навчальних закладів та експертами галузі. Викладачі коледжу отримали нові інструменти та методики для впровадження інновацій в освітній процес, що дозволить їм підготувати здобувачів освіти до роботи в умовах цифрової трансформації індустрії гостинності.