У коледжі відбулася презентація монографії про фізичне виховання і спорт на Волині

24 жовтня у Волинському фаховому коледжі НУХТ відбулася презентація книги «Фізичне виховання і спорт на Волині 1900-1939 рр.» кандидата педагогічних наук, майстра спорту та журналіста Анатолія Войнаровського, написаного у співавторстві з викладачкою коледжу, кандидаткою педагогічних наук і майстринею спорту Наталією Войнаровською. На події були присутні рецензенти монографії, представники видавництва, а також віцеконсул Генерального консульства Республіки Польща в Луцьку – Міхал Банась. Захід відвідали викладачі та здобувачі освіти коледжу.

Автори книги представили присутнім фундаментальне дослідження історії та традицій спорту на Волині, розповіли про роботу з архівними документами в Україні та закордоном. Репрезентована монографія – це одна книга з циклу наукових робіт пана й пані Войнаровських, що ґрунтується на рідкісних і засекречених тривалий час даних, унікальних фотографіях, які вдалося знайти й зберегти до нашого часу. Учасників заходу зацікавило й викликало жваве обговорення питання розвитку спортивного туризму, його історія, традиції на Волині, національне розмаїття.

На завершення презентації з вітальним словом до авторів книги звернувся директор коледжу – Ігор Корчук, який подякував науковцям за їхню клопітку працю, а також відзначив, що невипадково саме в нашому освітньому закладі відбулася презентація, адже Волинський фаховий коледж НУХТ зберігає й продовжує 400-літні традиції Луцького колегіуму – одного з найдревніших навчальних закладів на Волині, де спорт завжди мав особливе місце в системі освіти та виховання. Коледж зберігає та розвиває традиції спортивного туризму, інтелектуальної гри в шахи, виступає співорганізатором міжнародних фестивалів гри в шахи та має чимало відомих випускників, які досягли найвищого рівня майстерності в різних видах спорту.

Вивчення історії спорту на Волині надзвичайно важливе, оскільки ще багато традицій потребують відновлення, а заохочення молоді до занять спортом і подорожування є однією з найважливіших стратегій освітнього процесу.