Стажування педагога в сучасних умовах компетентнісного підходу

12 червня педагогічні працівники коледжу долучились до участі у Всеукраїнському Інтернет-марафоні на тему «Стажування педагога в сучасних умовах компетентнісного підходу», що був організований Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області.

У програмі марафону розглядались питання стажування як складової постійного розвитку педагога, методики організації стажування майстрів виробничого навчання в умовах виробництва та на базі навчально-практичних центрів інноваційних технологій, удосконалення професійної компетентності майстрів виробничого навчання при проходженні стажування тощо.

У виступах педагогічні працівники зазначали, що система підвищення кваліфікації передбачає різні форми роботи педагога:

  • проходження курсів;
  • участь у методичній діяльності закладу освіти;
  • самоосвіту;
  • стажування.

Основним завданням стажування на виробництвах є розвиток професійних компетенцій через постійне оновлення власних знань, умінь та навичок, що передбачає:

  • взаємозв’язок з роботодавцем і більші можливості замовнику кадрів впливати на навчальний процес та рівень підготовки перспективних кадрів через практичну підготовку педагога;
  • педагог примножує власні знання з технічної точки зору та ознайомлюється з новими методиками викладання;
  • можливість оновлення освітнього процесу відповідно до тенденцій модернізації процесів на підприємствах .

Досвід фахівців, презентований під час Всеукраїнського Інтернет-марафону, сприятиме удосконаленню професійних знань, практичних умінь та навичок, вивченню та засвоєнню новітніх технологій.

Савчук І.В., Богдан Г.І., методисти коледжу