



14 лютого відбулося онлайн засідання обласного методичного об’єднання викладачів фізики і математики, до якого долучилися педагогічні працівники нашого коледжу. Привітала учасників засідання директорка Ковельського фахового медичного коледжу Олена Григола. Керівниця закладу розкрила роль, яку виконує медицина у суспільстві, а також важливість підготовки медичних та фармацевтичних фахівців.
Віктор Корнелюк, голова обласного методичного об’єднання викладачів фізики і математики, у вступному слові засідання наголосив про значення і важливість математичної та фізичної освіти у підготовці майбутніх працівників. А тому в освітній діяльності завданнями є забезпечення загального інтелектуального розвитку, створення умов для реалізації прав на повноцінну і неперервну освіту, формування окремих професійних компетентностей випускників коледжів. Як засіб підвищення якості та ефективності освітнього процесу є організація обміну досвідом.
Про реалізацію міжпредметних зв’язків як засіб оптимізації освітнього процесу при вивченні математики висловилася Світлана Костючик, викладачка Ковельського фахового медичного коледжу. Педагогиня висвітлила математичні складові у вивченні фізики, хімії, економіки, географії. Як метод реалізації міжпредметних зв’язків взято формування у здобувачів освіти навички і вміння математичного моделювання в процесі розв’язування задач медичного змісту. Такі завдання у вивченні педіатрії, фармакології, медичної реабілітації та діагностики, мікробіології, основ медсестринства є чинником взаємодії наук у процесі формування світогляду здобувачів освіти і зростання їх пізнавальних інтересів.
Володимир Демчук, викладач фізики та математики, розповів мету, провідну ідею та завдання інтегрованого курсу «Природознавство», зокрема, фізико-астрономічного модуля. Так, як головною відмінністю інтегрованого курсу від предмету “Фізика і астрономія”, є наявність занять у довкіллі, то реалізується ідея отримувати уявлення щодо об’єктів вивчення в цілому.
Власне, головною ідеєю проведеного засідання було те, що знання з різноманітних галузей тепер не ізольовані, не уособлені, вони стають найбільш дієвими при врахуванні взаємозв’язку між науками.