Методичний семінар на тему «Особливості підготовки навчально-методичних комплексів освітніх компонентів для забезпечення якості освітнього процесу»

Якісне навчально-методичне забезпечення є невід’ємною частиною ефективної та сучасної освіти, спрямованої на розвиток фахових компетентностей та підготовку здобувачів освіти до викликів сучасного ринку праці.

12 грудня, в рамках тижня відділення інформатики та комп’ютерної техніки, на ЦВК комп’ютерної та програмної інженерії відбувся методичний семінар, присвячений темі «Особливості підготовки навчально-методичних комплексів освітніх компонентів для забезпечення якості освітнього процесу».

На початку заходу голова циклової комісії, кандидат технічних наук Олександр Ройко, ознайомив присутніх із Положенням про навчально-методичний комплекс освітнього компонента (навчальної дисципліни) та наголосив на його ключових аспектах. Також викладачі комісії ознайомились зі структурою та змістовним наповненням навчально-методичних комплексів для адаптації їх до сучасних вимог.

Важливо відзначити, що викладачі ЦВК, працюючи над підготовкою навчально-методичного забезпечення, виявляють високу продуктивність та досягають конкретних результатів. Протягом останніх років вони видали 5 посібників з грифом «Рекомендовано до друку Національним університетом харчових технологій». Роботи викладачів стають переможцями та займають призові місця у Всеукраїнських та обласних конкурсах методичних розробок. Всі освітні компоненти за ОПП Інженерія програмного забезпечення та Комп’ютерна інженерія забезпечені відповідними методичними матеріалами.

Жодна сфера людської діяльності не змінюється так швидко як інформаційні технології, тому важливо вчасно і швидко реагувати на будь-які зміни технологій з метою забезпечення якісної підготовки здобувачів освіти. Голова циклової комісії акцентував увагу присутніх на потребі регулярно оновлювати методичне забезпечення, орієнтуватись на сучасні технології та методи навчання, що сприятиме актуалізації змісту освіти та підготовці здобувачів до реалій ринку праці. Олександр Ройко висловив впевненість у подальшій ефективній роботі викладачів комісії в контексті підготовки якісного навчально-методичного забезпечення.

Олександр Ройко