Краще один раз побачити, ніж сто раз почути…

З якою б метою не їхали туристи до тієї чи іншої країни, у подорожі завжди буде присутній пізнавальний елемент. Турист отримує нові для себе відомості, враження та відчуття, на основі яких формуються нові знання, змінюється світоглядна система оцінок. Цьому сприяє інформаційно-екскурсійна робота в туризмі, яку виконують головні суб’єкти екскурсійної діяльності – екскурсоводи та гіди. Саме від їх майстерності залежить кінцевий результат, який отримує учасник подорожі, що в свою чергу обумовлює необхідність професійної підготовки таких фахівців.

Фахова майстерність екскурсовода, безумовно, базується на основі його особистісних якостей, але досягається в результаті цілеспрямованого навчання та професійної підготовки і вдосконалюється протягом всього часу практичної діяльності.

Майбутній гід повинен опанувати екскурсійні методи та навички, а саме: техніку ведення екскурсії й екскурсійного супроводу; методи презентації, комунікації; ознайомлення й освоєння техніки керівництва групою. Саме з такою метою проводяться практичні та лабораторні заняття з екскурсознавства (викладач Стешенко Л.І.).

Студенти групи Т21 під час навчальної екскурсії відвідали унікальні  підземелля кафедрального костелу Петра і Павла, познайомились з роботою екскурсовода, проаналізували методику  ведення екскурсії,  застосування методичних прийомів показу та розповіді.

Краще один раз побачити, ніж сто раз почути… Ця народна мудрість знаходить своє підкріплення практично у всіх сферах людського буття і ми самі часто переконуємось в тому, що побачене справляє на нас більше враження і надовго залишається в пам’яті, ніж те про що ми лише почули.