ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ – РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА НА ВИБІР

Категорії: , ,

У Волинському фаховому коледжі Національного університету харчових технологій відбулося організоване ознайомлення здобувачів освіти спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» та 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» (ОПП «Облік та оподаткування», ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування») з процедурою вибору освітніх компонентів на 2025-2026 навчальний рік.

Вибір освітніх компонентів – це не просто частина навчального процесу, це важливий крок на шляху до усвідомленого професійного майбутнього. Цей процес є невід’ємною складовою реалізації принципів академічної свободи, формування індивідуальної освітньої траєкторії та професійної ідентичності здобувача освіти відповідно до:

  1. Закону України «Про фахову передвищу освіту».
  2. Положення про порядок та умови здійснення вибору освітніх компонентів (навчальних дисциплін) здобувачами освіти у ВоФК НУХТ.
  3. Стандартів фахової передвищої освіти для підготовки фахового молодшого бакалавра за відповідними спеціальностями.

Інформування відбувалось прозоро, змістовно та фахово. Ознайомлення студентів з процедурою вибору та анотаціями освітніх компонент, їхньою структурою, змістовим наповненням, практичним значенням та фаховою доцільністю було здійснено головою робочої групи ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування» – Гопанчук Ларисою Миколаївною, к.т.н., доцентом, спеціалістом вищої категорії та головою робочої групи ОПП «Облік і оподаткування» – Павловою Світланою Володимирівною, к.е.н., доцентом.

Студенти мали змогу ознайомитися з каталогом вибіркових освітніх компонент, отримати консультації, а також поставити запитання щодо практичного застосування знань у майбутній професійній діяльності. На освітній платформі Moodle заповнили форми вибору, на основі яких будуть сформовані навчальні групи для опанування вибраних освітніх компонент.

Сучасна освіта передбачає не лише опанування базових знань, а й можливість спеціалізації за власними інтересами, здібностями, а також відповідно до вимог ринку праці. Вибір освітніх компонентів дозволяє студентам: розвивати фахові компетентності; вивчати освітні компоненти, що відповідають їхнім інтересам та кар’єрним планам; поглибити професійні знання; підвищити конкурентоспроможність на сучасному ринку праці.

Особливої актуальності цей процес набуває в умовах воєнного часу, коли стратегічне мислення, антикризове планування та відповідальність за прийняті рішення стають ключовими навичками кожного фінансиста й обліковця.

Дякуємо кожному здобувачеві за відповідальний підхід до вибору!

Майбутнє починається з вибору сьогодні! Разом формуємо якісну освіту!

Лариса ГОПАНЧУК