Категорія: Маркетинг
-
Роль оподаткування у забезпеченні ефективного ведення обліку та прозорості бізнесу: від теорії до практики
Динамічні зміни на ринку праці зумовлюють зростання вимог до змісту та якості підготовки висококваліфікованих фахівців, а залучення стейкхолдерів, зокрема професіоналів-практиків, виступає ключовим чинником підвищення якості освітнього процесу, формування компетентностей здобувачів освіти, релевантних ринку праці, забезпечення конкурентоспроможності випускників та удосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників коледжу. Співпраця циклової випускової комісії обліку та фінансів з Головним управлінням Державної […]
-
Цифрові технології в сучасному бізнесі
У сучасному швидкоплинному світі цифрові технології стали невід’ємною частиною будь-якого успішного бізнесу. Від автоматизації процесів до покращення взаємодії з клієнтами, цифрові інструменти пропонують безліч можливостей для зростання та розвитку. 11 березня викладачі відділення економіки і підприємництва та здобувачі освіти освітньо-професійних програм «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Маркетинг» відвідали […]
-
Світ реклами: від класики до сучасних технологій
В рамках тижня циклової методичної комісії викладачів дисциплін, які формують загальні компетентності, викладачем іноземної мови Андрусь Т.В. було проведено заняття із здобувачами освіти спеціальності «Маркетинг» на тему «Світ реклами: від класики до сучасних технологій» . Реклама є невід’ємною частиною нашого повсякденного життя, і її роль у суспільстві з часом значно змінилася. Від класичних способів розповсюдження […]
-
Гостьова лекція на тему: «Комплексна перевірка контрагентів у YouControl: від юридичних та фізичних осіб до аналізу потенційної співпраці»
24 лютого 2025 року в рамках співпраці циклової випускової комісії обліку та фінансів з кафедрою обліку і аудиту Навчально-наукового інституту економіки і управління Національного університету харчових технологій, відбулась гостьова лекція на тему: «Комплексна перевірка контрагентів у YouControl: від юридичних та фізичних осіб до аналізу потенційної співпраці». Лекцію провів Анатолій Пясецький, старший викладач YouControl, фахівець з […]
-
Екскурсія в Центр розвитку підприємництва “ДІЯ.БІЗНЕС”
З метою поглиблення професійної практичної підготовки здобувачі освіти відділення економіки і підприємництва спеціальностей 076 Підприємництво та торгівля та 075 Маркетинг відвідали Центр розвитку підприємництва “ДІЯ.БІЗНЕС” у Луцьку. У рамках візиту студенти мали змогу познайомитися зі структурою центру, його можливостями для підтримки нових стартапів, розвитку підприємницьких ідей та підтримки вже сформованих бізнес-проєктів. Особливим моментом зустрічі стала […]
-
Зустріч з представниками мережі магазинів «Копійочка»
21 листопада студенти відділення «Економіки та підприємництво» за освітньо-професійними програмами «Облік і оподаткування», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» взяли участь у зустрічі з менеджерами з підбору персоналу мережі магазинів «Копійочка» – Тетяною Мельник і Оксаною Корнилюк. Під час заходу здобувачам освіти презентували актуальне дослідження демографічної ситуації в Україні та розповіли про діяльність мережі «Копійочка». […]
-
Екскурсія до Центру обслуговування платників податків ГУ ДПС України у Волинській області
15 листопада, у межах заходів, організованих під час тижня циклової випускової комісії обліку та фінансів, для здобувачів освіти освітньо-професійних програм «Облік і оподаткування» та «Маркетинг» відбулася екскурсія до Центру обслуговування платників податків ГУ ДПС України у Волинській області. Метою заходу було не лише ознайомлення студентів із особливостями організації роботи Державної податкової служби, але й формування […]
-
Відповідальний маркетинг у практиці: гостьова лекція для майбутніх спеціалістів від ГУ ДПСС у Волинській області
14 листопада 2024 року здобувачі освіти ОПП «Маркетинг» були активними слухачами гостьової лекції, приуроченої до Міжнародного дня маркетолога. Тема лекції: “Відповідальний маркетинг без жартів та ілюзій”. Спікерами виступили Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник, спеціалістки Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Лекція стала корисною для студентів, оскільки надала глибоке розуміння концепції відповідального маркетингу. Спікери акцентували увагу […]