Категорія: Маркетинг
-
Екскурсія в Центр розвитку підприємництва “ДІЯ.БІЗНЕС”
З метою поглиблення професійної практичної підготовки здобувачі освіти відділення економіки і підприємництва спеціальностей 076 Підприємництво та торгівля та 075 Маркетинг відвідали Центр розвитку підприємництва “ДІЯ.БІЗНЕС” у Луцьку. У рамках візиту студенти мали змогу познайомитися зі структурою центру, його можливостями для підтримки нових стартапів, розвитку підприємницьких ідей та підтримки вже сформованих бізнес-проєктів. Особливим моментом зустрічі стала […]
-
Зустріч з представниками мережі магазинів «Копійочка»
21 листопада студенти відділення «Економіки та підприємництво» за освітньо-професійними програмами «Облік і оподаткування», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» взяли участь у зустрічі з менеджерами з підбору персоналу мережі магазинів «Копійочка» – Тетяною Мельник і Оксаною Корнилюк. Під час заходу здобувачам освіти презентували актуальне дослідження демографічної ситуації в Україні та розповіли про діяльність мережі «Копійочка». […]
-
Екскурсія до Центру обслуговування платників податків ГУ ДПС України у Волинській області
15 листопада, у межах заходів, організованих під час тижня циклової випускової комісії обліку та фінансів, для здобувачів освіти освітньо-професійних програм «Облік і оподаткування» та «Маркетинг» відбулася екскурсія до Центру обслуговування платників податків ГУ ДПС України у Волинській області. Метою заходу було не лише ознайомлення студентів із особливостями організації роботи Державної податкової служби, але й формування […]
-
Відповідальний маркетинг у практиці: гостьова лекція для майбутніх спеціалістів від ГУ ДПСС у Волинській області
14 листопада 2024 року здобувачі освіти ОПП «Маркетинг» були активними слухачами гостьової лекції, приуроченої до Міжнародного дня маркетолога. Тема лекції: “Відповідальний маркетинг без жартів та ілюзій”. Спікерами виступили Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник, спеціалістки Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Лекція стала корисною для студентів, оскільки надала глибоке розуміння концепції відповідального маркетингу. Спікери акцентували увагу […]